Arduino ile İşlevsel Cihaz (Akıllı Hava Durumu Ölçümü, Servo Test, Komponent Kontrol, Metin Okuma...)


Arduino ile yapılmış hava istasyonu. Bu projeye @maymunmerakli'nin kodu geliştirilerek rakım ölçme özelliği eklenmiştir.
Mobil Hava İstasyonu; sıcaklık, nem, hava basıncı ve rakım gibi değerleri ölçebiliyor. Ayrıca bu versiyonda ölçüm modlarını değiştirmek için bir potansiyometre eklendi.


Arduino ile işlevsel cihaz! Sadece eski mobil hava istasyonuma servo ve led kontrol etme gibi bazı yeni özellikler ekledim.


Arduino ile işlevsel cihaz! Sadece eski mobil hava istasyonuma servo ve led kontrol etme gibi bazı yeni özellikler ekledim.


Pek de iyi çalışmasa da evde servo el aparatı yaptım. Bu aparatı raspberry pi robotuma takmayı düşünüyordum fakat internetten yeni bir tane almaya karar verdim.


Raspberry pi robotum için Sparkfun actobotics mikro servo tutucu.

Bmp180 Basınç-Rakım Sensörü Merdiven testi. Test 4 katlı bir binada yapılmıştır. 

     Ev yapımı mini hava istasyonuma yeni özellikler ekleyerek daha kullanışlı hale getiriyorum. Şuan bu cihazla metin okuma, sıcaklığı, nemi, hava basıncını, rakımı öğrenme ve servo veya elektronik eleman kontrol etme gibi şeyler yapabilirsiniz.

Youtube kanalım: https://www.youtube.com/channel/UCKjEFux1TB-xrxLXXTlAb4A

Instagram Hesabım: https://www.instagram.com/ahmetakifkaya

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rapberry Pi ile sesli komut algılayan robot // #mfist17

Akıllı Hava İstasyonu (NodeMcu, Blynk, DHT11)